miercuri, 12 martie 2014

dragostea noastră în nenumărate feluri




zâmbești cu tâlc. și, cu ochii închiși și păziți de frăgezimea primului tău sărut, descopăr în tine cea mai frumoasă femeie din lume. îmi închipui cu tine aventuri de tot felul, în orașe senzuale ca tine, în gări, în metrou, în tramvaie, în tren, în troleibuze, în autobuze, în iarbă, pe vapor, pe un yacht, pe o insulă, în avion, în autocare, pe motor, pe zăpadă, acasă la tine, acasă la mine, poate pretutindeni. zâmbești cu tâlc. așa că îmi închipui că ne iubim pe cea mai înaltă clădire din lume, într-un șanț, într-o peșteră, într-o pivniță, pe un val, într-o vilă, pe o barcă, într-un cort, într-o casă de vacanță, sub cerul liber, într-o căsuță de sub lună, în hoteluri de două, de trei, de patru sau cinci stele ridicate sub stele. zâmbești cu tâlc. așa că derulez în mintea mea un film în care îmi închipui tot felul de roșcate, blonde, brunete și brune, deși niciuna nu e ca tine, și derulez filmul ăsta închipuindu-mi că într-o zi îmi voi aminti de toate astea, de toate aventurile noastre atât de felurite și totuși atât de aceleași, ba chiar îmi închipui
 
dragostea noastră în nenumărate feluri
deși în filmul meu întotdeauna doar într-un singur fel ne iubim







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu