sâmbătă, 21 decembrie 2013

În vecinătatea caimanului




vecina-mi nimfomană dă din gură
lacomă, mișcând lasciv din pleoape
când scapă, delicat, printre supape,
înjurături ce-mi încrețesc frizura.


holbându-și cele două periscoape,
îmi zice: „bă, mânca-ți-aș anvergura
acu văzui, e ruptă garnitura,
repară-mi-o și dă-te mai aproape!”


ca un olar dement, vrea să-mi frământe lutul,
încerc să fug. parez ca jackie chan.
deși când pârjolește, tantrică, ținutul,


o rog ostracizat pe un divan,
să-și bage-n gips, isterica, sărutul,
dar ea m-atacă brusc, ca un caiman...





2 comentarii:

  1. Sarbatori Fericite dear Roby,as fi vrut sa iti spun si pe FB,insa nu mi-ai acceptat cererea.Asta nu schimba cu nimic,ramai la fel de citit si aplaudat.
    Ganduri bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, mulțumesc pentru urări! Un Crăciun Fericit îți urez și ție, dragă Al3ssa! Mi-ai dat add pe Facebook? O să-ți dau accept imediat, cred că nu am observat. Mă înclin și rămâi mereu o lumină puternică în sufletul meu, ești o cititoare la care țin mult și un prieten drag, de la distanță! :*

      Ștergere