sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Ars Erotica



Pofticioasă, și nesatisfăcută precum o întrebare, te apropii de mine subtil. Tiptil, ca o felină. Îmi trimiți pe rând semnale subliminale, stârnindu-mi telepatic simțul tactil. Mă dezbraci încet, ca pe un bărbat străin pe care visai că-l vei atinge pe întuneric. Nările-ți flămânde vor să-mi simtă mirosul, deslușindu-mi urma după parfum. Nerăbdătoare, tu îmi descoperi conturul ce-și camufla alura misterios. Încet, întinzi o mână, tremurând a dorință, palpitând milimetric după un prim sărut. Îți desfaci încet părul. Ești tandră și amenințătoare, în același timp. Îți urcă temperatura prin porii pielii și totuși o răcoare îți electrizează imediat extremitățile. Miroși a caramel. Și a liliac proaspăt cules. Zărindu-ți chipul de irezistibilă ființă, te cuprind în brațe fremătând tăcut. Iar buzele senzuale și moi carnal încep să ți le ating, copleșindu-le blând cu senzații și cu vreri... Cu dorințe. Imperceptibil, pașii spre pat ne împing, prefigurând un trailer animalic de fantezii și plăceri. Trupul îți e fin, fragil, ademenitor, ușor îl dezvelești, nudul tău perfect provocându-mă îmbietor... Parcă-mi șoptești vise, când de mine te lipești, atingând sublimul în ritm unduitor. Gemetele tale mă dereglează cu totul, iar finalul ne găsește la țigara de după, retrăind minutele încă înfierbântați, pofticioși, încă lacomi... Mă privești aprobator, iar eu, după o clipă de confirmare, îți zâmbesc gata să o luăm de la capăt...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu