miercuri, 14 august 2013

Femei și Pisici




Multă vreme nu am înțeles nicicum de ce femeile iubesc pisicile. Și nici cum funcționează de fapt atracția dintre pisici și femei.
 
Pisicile sunt independente, libere, ele nu se supun, nu ascultă niciodată, vin acasă doar când vor ele să vină, nu vin aproape niciodată când le chemi tu să vină la tine, le place să hoinărească toată noaptea pe afară, iar atunci când sunt acasă preferă să fie lăsate în pace și să doarmă.
 
Altfel spus, fiecare caracteristică pe care femeile o detestă la bărbați, o adoră când vine vorba de pisici.





 

2 comentarii:

  1. Cred că depinde foarte mult și de femeie. Spre exemplu, eu una nu prea pot să sufăr pisicile, decât dacă ar avea altcineva grijă de ele în locul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine mă distreză pisicile, mă amuză, nu-mi sunt neaparat cele mai dragi animale, dar mă binedispun prin giumbușlucurile lor și prin neascultarea lor. :D

    RăspundețiȘtergere