marți, 27 august 2013

Anecdotă pentru mai târziu




Mi s-a povestit despre un bărbat credincios care ajunge la o oră târzie acasă realmente beat, amețit de alcool, și care nu-și mai amintea nimic din ziua precedentă. Mi s-a spus că, ajungând acasă, el  intră direct în dormitor (cât ai zice pește!), unde adoarme instantaneu. Pe nesimțite, dimineața sosește și, o dată cu ea, aduce și o mirare inexplicabilă pe chipul său. Se uită în jur, vede jaluzelele trase, și toate par a fi în ordine, la locul lor, iar pe sertarul de lângă pat observă pregătită o tabletă de aspirină, un pahar de apă și un bilețel pe care scrie:
 
Bună dimineața, dragoste, am ieșit să fac cumpărăturile de dimineață...
Mă gândeam să-ți prepar astăzi micul tău dejun preferat. Te iubesc.
 
Cuprins de o confuzie și mai densă, nu și-a putut explica nicicum ce înseamnă toate acestea, așa că și-a întrebat fiul:
 
Spune-mi, ce s-a întâmplat noaptea trecută? Maică-ta ar trebui să fie numai foc și pară...
 
Iar fiul său, zâmbind, i-a răspuns:
 
Mama a încercat azi-noapte să te dezbrace, dar tu te-ai opus vehement acestui lucru, spunându-i... Oprește-te, te rog, sunt bărbat însurat.
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu